31 Ocak 2007 Çarşamba

Pardus 2007

Asker dönüşü işime geri döndüm. Tabiiki ilk iş olarak bilgisayara işletim sistemi kurdum. Chip dergisini her ay düzenli olarak alırım ve incelerim. Bu ayki yani Ocak 2007 sayısında Pardus 2007 kurulabilen cd vermişler. İyi de etmişler. Oturdum kurdum. Gerçekten çok hoş. Denemek isteyenlere tavsiye edebilirim. Son kullanıcı bazında güzel yenilikler var diyebilirim. 3 gündür hemen hemen hiç sorun yaşatmadı desem yeridir. Sorundan kastım ilk defa kullanmama rağmen o nerde bu nerde diye aramadım ve online destek siteleri de gerçekten takdire değer. Neyse lafı fazla uzatmadan web adreside yazıp burada noktalayalım yazımızı. http://www.pardus.org.tr/ adresinde gerekli açıklamaları ve bilgileri bulabilirsiniz.

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites