25 Haziran 2007 Pazartesi

Yasal Tefeciler Pardon Bankalar :)


Aşağıdaki haberi yorumsuz yayınlıyorum.

Memura 1 YTL limitli kredi kartı
İzmir -AA- İzmir Adliyesinde görev yapan bir devlet memuruna bir banka, 1 YTL limitli kredi kartı gönderdi. 1 YTL'lik limit nedeniyle şaşkına dönen memur Göksel E, bankanın uygulamasına anlam veremediğini söyledi.

Göksel E, 3 yıllık devlet memuru olduğunu belirtti. Bankaya babası adına çektikleri 3 bin YTL'lik kredi işlemi için gittiğini kaydeden Göksel E, yaşadıklarını şöyle anlattı:
''Kredi kartım olup olmadığını sordular. Kredi kartımın olmadığını söyleyince 'O zaman size bir kredi kartı verelim' dediler. Gönderdikleri kredi kartı geldi. Limitini kontrol etmedim. Markete alışveriş yapmaya gittim. Alışveriş sonunda kredi kartımı verdim. Market görevlisi limitimin yetersiz olduğunu söyledi. Önce, 'Acaba bir yanlışlık mı
oldu?' diye düşündüm. Daha sonra bankanın kartla birlikte gönderdiği, limit miktarının da yer aldığı evraka baktım ve kartımın 1 YTL limitli olduğunu gördüm.''

Kredi kartı veren şubeye yeniden gittiğini kaydeden Göksel E, ''Bana 1 YTL'lik kredi kartı göndermişsiniz dedim. Banka görevlisi, '1 milyon YTL'lik olamaz? Bir yanlışlık olmuştur' şeklinde yanıt verince, yalnızca 1 YTL'lik dedim. Kontrol ettiler ve ileride kart limitinin artabileceğini söylediler'' dedi.

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites