22 Mayıs 2009 Cuma

Nokia Ticaret Ahlaksızlığı!!!


Bu kadar sert bir başlık kullanmamam gerekiyordu belki ama bana yaşattıklarından sonra az bile gelir diyebiliyorum sadece. Hikayemiz 13 Mart 2009 günü başlıyor. Arızalanan telefonu Genpa yetkili servisine teslim ediyoruz ve çok geçmeden kısa bir süre sonra sorunu çözemediklerini İstanbul Nokia'ya ya gönderdiklerini eğer istenirse yedek bir telefon temin edilebileceğini nazikçe beyan ediyorlar. Sorun İstanbul'a gidişten sonra patlak veriyor. Nokia ürün arızasının giderilemediğini yenisi ile değişim yapılacağını söylüyor ve beklemeye başlıyoruz. Servislerini her hafta başı aramak gibi bir alışkanlığımız başladı. Her seferinde Acil!!! kodu girilerek tekrar tekrar stoklarında olmayan ürünü Finlandiya'dan istemeye başladılar. Bu arada değişim için gerekli yasal süre ( 30 iş günü) aşılmış oldu. Kendileri bana her seferinde telefonda döneceklerini belirterek oyaladılar ama ne müşteri temsilcileri ne de yönetim kademesinden kimsenin umrunda olmadı. Bunun akabinde yasal süre aşımında sikayetimvar.com adresine durumu özetleyerek belirttim. Gelen cevap aynen aşağıdaki gibidir;

Sayın Vedat Fetah,
430675 nolu, NOKIA 2760 Stoklarda Yok mu? konulu şikayetiniz sitemize 06 Mayıs 2009 tarihinde kayıt edilmiştir.

Nokia, üyelerimiz arasındadır.Gerekli irtibat kurulmuştur. En kısa zamanda yetkili kişi tarafından sizinle irtibata geçilecektir.

Ancak ne Nokia yetkilisi ne de müşteri hizmetleri benimle lütfedip irtibata geçmedi. Kendilerini ayakta alkışlıyorum evime bir daha NOKIA ürünü sokmama kararı alıyorum. Satış sonrası garanti verip sonra müşteriye sırtını dönmek ahlaksızlık değilde nedir?


0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites