2 Haziran 2017 Cuma

Cheapcast İle Android Cihazınızı Chromecast’e Çevirebilirsiniz


Son günlerde akıllı televizyonumla çokça vakit geçirmeye başladım. İş yaparken bir yandan da chrome üzerinden televizyona görüntü aktarıp izlemek isteğimi çözecek bir şeyleri arıyordum. Chromecast yada televizyonun wi-fi bağlantısını kullanmadan bu işi nasıl çözerim sorusu gündeme geldi. Evde çokçası kullanmadığım bir tabletim var ve televizyona hdmi bağlantı ile bağlayabiliyordum. Laptoptan görüntü görüntü aktarım işini ise chrome eklentisi olan google cast ve android tablete kurduğum cheapcast yazılımı ile çözmüş bulunuyorum. 

Henüz beta aşamasında olan ve gelişmesine devam edilen Cheapcast, bir Android cihazınızı ana kaynak olarak benimsiyor ve diğerine görüntü aktarımına olanak sağlıyor. Videoda da görebileceğiniz üzere telefonun Youtube uygulamasında izlediğiniz bir videoyu tablete aktarmak istediğinizde size hangi şekilde aktarım yapılacağınız soruluyor. Cheapcast seçeneği seçildikten sonra ise seçilen video telefon üzerinden tablete aktarılıyor ve telefondaki video da durduruluyor. Gereken tek şey ise iki cihazın da aynı Wi-Fi üzerinde bağlantıda olması. Böylece videonun keyfini tabletinizdeki dev ekranda çıkarabiliyorsunuz. Beta olması sebebiyle hatalarla karşılaşabileceğimizin belirtildiği Cheapcast’i buradan Android cihazınıza indirebilirsiniz.

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites