2 Şubat 2007 Cuma

Grub Krizi

Eğer sizde bilgisayarınızda işiniz gereği yada bir şekilde windows kullanmak zorundaysanız ve Pardus yükledikten sonra Windows işletim sistemini açamadıysanız benim yaşadığım sorunu yaşıyorsunuz demektir. Ben sorunumu şu şekilde çözdüm. Öncelikle grub.conf'ta windows bölümümüzle ilgili kısmı yapıştırıyorum aşağıya;

title Windows (fat32) - hda1
map (hd0) (hd1)
map (hd1) (hd0)
rootnoverify (hd0,0)
makeactive
chainloader +1


Burda yapılacak ufak bir değişiklik windows bölümünüzü açabilmenizi sağlayacak. O değişiklik ise title ile başlayan satırın altındaki iki satırı (ikisi de map ile başlıyor) silmek. Olay bu kadar basit. Şu an ben windows kurulu bölümü açabiliyorum darısı diğer arkadaşların başına diyelim.

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites