2 Mart 2008 Pazar

Kimsin Sen?

Bülent Ersoy'dan bahsediyorum. Kimdir bu şahıs. Erkeklik onurunu bile şanıyla omuzlarında taşıyamamış biri. Yetmezmiş gibi askerlik onurunu utanmadan sorgulayan kendini bilmezin biri. Madem bu kadar rahatsızsın, bu ülkede ne işin var? Madem askerlikle ilgili problemlerin vardı neden askerliğini bahriyeli olarak yaptın. Neden karşı durmadın?

Duramazsın sen askerliğin erkeklik onuruyla ne kadar yakından ilgili olduğunu anlayamazsın. Anlasaydın erkekliğin şanıyla yaşardın, iki arada bir derede yaşamazdın. Sen kim oluyorsun da çocuğun bile olmadığı halde bu ulvi görevi sorgularsın. Bu ülkede insan gibi yaşabilmek için sıkıntılarına ortak olmanın ne demek olduğunu bile anlayamamışsın erkeklikten dönme şahıs. Sana kadın yada hanım bile diyemiyorum. Hanım olsaydın ağırlığını taşırdın omuzlarında. Sağda solda kullandığın argo kelimelerin, küfürlerin erkekler tarafından bile söylenemeceğini bilirdin. Başkalarının mücadelesi dediğin şeyin bu ülkenin mücadelesi olduğunu bile anlayamazsın, anlayamamışsın da. İşini yap her neyse işin. Ama seni bu ülkede istemeyenlerden birisiyim. Vatandaş olarak, T.C. vatandaşı olmanın gereklerini yerine getiren biri olarak istiyorum bunu. Hakkım olduğu düşünüyorum çünkü başkalarının davası dediğin şey benim davam. Bu ülkenin onurlu insanının davası. İnsanların şehit evlatlarına ağladığı, övgüyle bahsettiğin ülkelerin oyunlarına ayak dirediğimiz zamanda onlardan biri gibi konuşmak beni utandırdı. Bu utancı yani seni, bu topraklarda istemiyorum. Git senin değerlerine uygun bir ülkede yaşamını sür. Şehit kardeşlerimizin ailelerini ve bizi rahatsız etme bu topraklarda. Sırtından para kazandığın bu ülke insanını rahat bırak.

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites