14 Mayıs 2007 Pazartesi

Laptop Firmalarının Adaletsiz Davranışı

Bizim gibi laptop alma ihtiyacınız var ve firmaları geziyorsunuz. Belki çoğunuzun dikkat etmediği bir sorun var aslında markaların birçoğunun satışında. Çoğu insan farketmez yada bilinçli değildir bahsedeceğimiz konuda. Peki nedir bu gözden kaçan konu? Eğer yeni bir laptop alıyorsanız satan firmaların size zorla işletim sistemi sattığının da farkında olmalısınız. Dünya üzerinde sadece Microsoft işletim sistemi bulunmuyor. Ben dahil birçok insan artık tercihini Microsoft dışında daha stabil, daha güvenli ve ücretsiz olanından yana kullanıyor. Ayrıca zaten bir Microsoft lisansına da sahip olabilir. Ona sahip olmama rağmen bu işletim sistemi neden zorla satılıyor? Bu iş kesinlikle belli bir kesim ile yapılmış olan bir anlaşma gibi görünüyor. Ve ben Toshiba firmasına ödemiş olduğum lisans parasının zorla ve haksız yere alındığından dolayı aşırı derecede rahatsızım.


0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites