Teknosadan bir ürün alırken çok dikkat edin çünkü arkasından çıkacak en küçük sorunu bile çözememe sorunları var. Neyse gelelim yaşadıklarıma, 2 yıl önce aldığım telefonda sorunlar çıkınca servise gönderdim. Ancak gönderdiğim her üç serviste sadece telefonun işletim sistemi yüklenerek geri gönderildi. Soruna çözüm üretilmedi doğal olarak. Çözüm üretilmediği gibi son kullanıcıdan kaynaklanan bir problem deyip sıyrıldılar işin içinden. Arkasından 2. yılın bitimine az bir süre kala Tüketici Sorunları Hakem Heyetine giderek ayıplı mal gerekçesi ile başvurumu yaptım. 28 Şubat 2011 günü karara bağlandı ve telefon ücreti ile birlikte bilirkişi ücretinin iadesine hükmedildi. Bu kararın uygulanması için Teknosa ile iletişime geçtiğimde tedarikçi firma ile görüştüklerini ve bana bilgi verileceğini Nisan Ayı ortalarında söylediler. Doğal olarak bu süreç uzadı da uzadı yine telefonla arayıp fırçaladıktan sonra ürünü Arvato Teleservice noktasına göndermem durumunda EN GEÇ 2 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılacak denildi. Ancak üzerinden 2 HAFTA geçtikten sonra ücret iadesi birkaç aramadan sonra yapıldı ancak hakem heyeti kararının bir kısmı ödenmemişti. Bilirkişi ücreti ödenmediği için firmayı tekrar arayıp neden böyle bir yol izlendiğini sordum. Onlarda haklı olarak malın ücretinin iadesini yapabileceklerini bilirkişi ücretini ödemeyeceklerini bunun için Teknosa ile görüşmem gerektiğini belirttiler. Teknosa ise hemen arkasında yaptığım görüşmede bir sürü evrak geyiği yaparak zaman kazanmaya çalışmıştır. Bu işin sonunda sizce yapılması gereken nedir?
a. İcra hakkını kullanarak +200 TL firma zarara sokulur. (Ki hakettiler. İşlerini adam gibi takip etmeyip müşteriyi madur ettiler)
b. İstedikleri evraklar toplanıp firmaya gidilir.
c. Genel müdürlüğe telefon açılıp saydırılır.
d. Hepsi
Teknosa ile başıma gelen ikinci rezil olay. Bir daha kapından geçmemek lazım. Dingonun ahırına dönmüşsünüz. Üzgünüm ama yukarıda yazılanların hepsini hak ediyorsunuz.
0 yorum:
Yorum Gönder