24 Ocak 2008 Perşembe

2007 Yılı Nüfus Sayımı

Aşağıda yazılı bulunan adresten Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi kullanılarak yapılan ilk nüfus sayımı olan 2007 yılı nüfus sayımlarının detaylı sonuçlarına ulaşabilirsiniz.

Ben çok beğendim yalnız her işte olduğu gibi bu işte de Türklüğümüzü ortaya koyduk. Sonuçlara inanmak istiyorum ama nedense inanamıyorum. Sebebi çok basit bu sistemde adam yerine konmanız için http://adres.nvi.gov.tr adresine kayıtlı olmanız gerekiyor. Her neyse burda bi kullanıcı adı ve şifre alıyosunuz ve bilgilerinize ulaşabiliyorsunuz. Sorun şu ben evlendim eşimle birlikte adres değiştirdim doğal olarak. Ama yeni oturduğumuz yerde kimse görünmüyor. Oturduğumuz bloklarda doğup büyüyen çocuklar var. Nasıl yani demekten kendimi alamıyorum. Bu insanları nasıl saydınız arkadaşlarrrrrrrr. Adres değişikliğine neden webten izin vermiyosunuz. Adamınız mı beceremedi yoksa devlet burda da devletliğini gösterip nüfus dairelerine hiçte olmasa bi kere uğrasın yeri öğrenilsin diye mi yapılmadı. Peki neden şifre veriyon arkadaşım şifreli yapılabilecek işlem yok ki :) İnsanları bu kadar da salak hesabına almayın lütfen.... Bizde teknoloji ile haşır neşiriz.

NÜFUS SAYIM SONUÇLARI: http://tuikapp.tuik.gov.tr/adnksdagitimapp/adnks.zul

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites