17 Ocak 2008 Perşembe

Msn Messenger Virüsü Nasıl Temizlenir?

Son zamanlarda tekrar hortlamaya başlayan bu virüs ile ilgili temizleme detayları ve program linki aşağıda verilmiştir.

Programın çalışırlığını test edemedim.. Msn’de devamlı bilgisayarından sizden habersiz dosya gonderen kişilerin bu programı kullanıp işe yarayıp yaramadıgını yorumlarınızda belirtebilirsiniz..







Diğer Büyük Firmaların Msn İcin Hazırlamıs oldugu Araclar

Arkadaşlar Symantec firması genelde her virüs için “removal tool” yani temizlemece aracı yayınlıyor.

Symantec Security Response has developed a removal tool to clean the infections of the following variants of the W32.Serflog worm:

W32.Serflog.A —> (MSN’de faaliyet gösteren ve dosya gönderen virüsün türü)
W32.Serflog.C
Eğer Symantec’inki işe yaramazsa bir de bunu deneyin.


20 yorum:

msn virüsü bulaştığında türkçe mesajlar da vermeye başladı muhtemelen:

"superr bir site
www.engellemebul.org"

Sakın bu adreslere girmeyin dememize gerek yoktur umarım ;-)

ya offffff benm msnmde virüs geldi.ama nsl silecegimi bilmiom.sizin sölediklerinizi yapıom ama yaparken bi süre sonra sayfa yok oluo tekrar deniom yine aynı sekilde oluo.ne yapcam yaaaaaaaaaaaa ne olr yardımlarınızı bekliorm:(:(:(offffffffff

Hangi sayfa yok oluyor? Biraz daha açık yazarsanız belki yol gösterebiliriz.

ya msn virüs cleaner sayfası yani sizin sitede gösterdiginiz yöntem

valla silinirse size cok dua edcem nolrrrrrrrrrr bi yol gösterin hiç bi fikrim yok bu konuda ...:(

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixSflog.exe adresinden programı çekip temizlemeyi deneyebilirsiniz. Sanırım bu adreste sorun olmaması gerekiyor.

Yada bu programı indirip bilgisayarınızı temizleyebilirsiniz: http://www.downloadtr.com/dosyalar/MsnCleaner.exe

ilk başta dedgnzi yaptm w32.serflog has not been found on your computer yazıo silndi demek mi şimdi bu:S

Serflog virüsü bilgisayarınızda yok demek oluyor. Muhtemelen silindi ama en son verdiğim linkteki programla da bir taratırsanız faydalı olacaktır.

hocam onuda yaptım no file(s)deteded yazdı arkadaslara sordum bana yazı gelmedi dediler ama yine de emin olamıyorum

Emin olabilmenizin tek yolu bekleyip görmek arkadaşlarınıza link atmayı kestiği zaman temizlenmiş demektir.

yha arklara tekrar gidiyomus ve bana ikide bir ark olmak istiomusunuz die msşlar gelio bilgisayara...

Aklıma gelen her yöntemi söyledim. Şu an görmeden daha fazla birşey demek mümkün gibi görünmüyor.

Son olarak Msn virüs temizlemek amacıyla bir sayfa açıldı orayı tavsiye edebilirim. http://www.msnvirusremoval.com/download.php adresinden http://www.msnvirusremoval.com/dl.php?f=MSN%20Photo%20Virus%20Remover.exe bu link ile programı deneyebilirsiniz. Bu arada ben ayrılmak zorundayım artık. Yarın ancak cevap yazabilirim. İyi akşamlar.

ya benim virüs hala temizlenmedi arktanda msnyi denetm masasından silip tekrar yüklersen temizlenio die duydum sizce dogrumu msnyi tamamen silip tekrar yükleynce virüs gider mi???

Maalesef o bahsettiğiniz yöntem virüsü temizlemez.

format dışında başka yapabilecek bişi yoqmu bide bu virüs bilgisayara gecermi bilgisayarada bulasırmı virüs

ii günler biliyorum cok meşgül ettim sorularımla ama bi soru sormak istiorm ben bilgisayara bişiler yüklüyrm ama bilgisayarı kapatıp tekrar actıktan sonra silnmiş olarak buluyorum acaba virüstenmi?

Eğer bilgisayarda deep freeze yada onun gibi program çalışmıyorsa muhtemelen kullanan başka birisi siliyor olabilir. Dosya silen virüse denk gelmedim açıkçası yada silse bile bir süre sonra sistem dosyalarını da sileceği için windows açılmaz hale gelir diye düşünüyorum.

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites