30 Ocak 2008 Çarşamba

Windows Kapanırken Ne Diyormuş?

Kah güldük kah eğlendik,yeri geldi üzüldük,ağladık,kızdık...Ancak her güzel şey gibi bu oturumun da sonuna geldik...Yeni bir oturumda görüşmek üzere,microsoftla kalın...

Gidiyorsun ama ya dönemezsen?Hadi hakkını helal et,bill gates'in duaları senin üzerine olsun...

Windows kapatılıyor
Bu katliama sessiz kalmayın!Her gün dünyada on binlerce windows kapatılıyor.. Bunların yarısından çoğu orjinal bile değil...Bırakın windowslar açık kalsın...


Bu aksam da bize ayrilan surenin sonuna geldik...Haftaya gene ayni saatte bulusmak umidiyle esen kalin!...bravoooo

Oturumunuz süresince bir hatamız olduysa affola.Şimdi bilgisayarınızı kapatabilirsiniz.Bill gates iyi günler diler.

"Kapatiyosun ha?Tamam kapat bakalim ama bir sonraki oturumda bazi seyler biraktigin gibi olmayabilir.." seklinde olur eger icli bir bilgisayariniz varsa..
Bu kadar..Dağılabilirsiniz...Beni böyle istediğin gibi kullanıp sonra kapatamazsın asıl ben seni kapatıyorum bugünü de kazasız belasız atlattın verdiğimiz rahatsızlıktan ötürü özür dileriz

Bilgisayarı gerçekten kapatmak istediğinize emin misiniz?Belki güç tasarrufu moduna alsanız daha iyi olur.Yarım saat sonra yine açmak isterseniz hiç olmazsa beni uğraştırmamış olursunuz...

"Şimdi kapanıyorum ama kullanırken ettiğin küfürleri anlamadım sanma..Bi dahaki oturumda sorarım ben sana

Saygılarımla / Best Regards
Davut EREN

0 yorum:

Paylaş

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites